top of page

טייוואן שואפת להיות מרכז סייבר סקיוריטי גלובלי

טייוואן שואפת להיות מרכז אבטחת סייבר גלובלי. נשיאת טייוואן צאי אינג-וואן הציגה את מדיניות אבטחת סייבר הממשלתית בוועידת CYBERSEC2022. ההוצאות בטייוואן על סייבר

סקיוריטי יגיעו למעל 31 מיליארד דולר עד 2026




סייברסק (צילום iThome)

סייברסק (צילום iThome)


אבטחת מידע לא יכולה להתקיים לבד, אלא חייבת שיתוף פעולה ממשלתי, פרטי ובינלאומי, כך אמרה נשיאת טייוואן צאי אינג-וואן בועידת CYBERSEC2022 שהתקיימה בשבוע שעבר בטייוואן בפעם השמינית ברציפות. הועידה משכה אליה עשרות אלפי מבקרים והיא נחשבת למובילה באזור אסיה-פסיפיק.


בנאומה היא הציגה את מדיניות סייבר סקיוריטי הממשלתית שמהווה חלק ממדיניות ביטחון לאומי וכוללת הקמת סוכנות לקידום דיגיטלי וארגון סייבר סקיוריטי לאומי לחיזוק ההגנה על תעשיות הליבה והתשתיות בטייוואן, התאמת רגולציה ותקני סייבר סקיוריטי

בכלל זה בתעשיית הסמיקונדקטורס, וכן קידום שיתופי פעולה עם התעשייה המקומית והבינלאומית, במטרה להפוך את טייוואן למרכז סייבר סקיוריטי גלובלי. עפ''י דו''ח של IDC, ההוצאות בטייוואן על סייבר סקיוריטי יגיעו ל- 894 מיליון דולר בשנת 2022 וצפי לשיעור צמיחה שנתי של 18 אחוזים עד 2026 אשר יעלה על 31 מיליארד דולר.


כחלק מקידום מדיניות ממשלתית זו, בשלוש השנים האחרונות פועלת טייוואן גם לחזק ולהאיץ את שיתופי הפעולה עם התעשיית ההייטק הישראלית ולשלב חברות סייבר סקיוריטי באקוסיסטם באמצעות תכנית החדשנות IP² LaunchPad להאצת כניסת חברות לפעילות באקוסיסטם של טייוואן. התכנית פועלת במרכז החדשנות Startup Terrace, אשר נתמך על-ידי מינהל החברות הקטנות והבינוניות של משרד הכלכלה בטייוואן. התכנית מפעילה בימים אלו את המחזור השלישי בישראל, עם עשר חברות ישראליות מתחומי הבריאות, אנרגיה מתחדשת וסייבר סקיוריטי, אשר נבחרו להשתתף בתכנית.

ההשתתפות בתכנית מעניקה לחברות הישראליות גם נוכחות מקומית בטייוואן המאפשרת להם לחזק את הפעילות העסקית במזרח הרחוק. במסגרת זו חברת Nucleon Cyber, המפתחת תשתית סנסורים לזיהוי מוקדם של התקפות סייבר הציגה בועידת CYBERSEC2022 באמצעות הצוות המקומי של התכנית.


6 次查看0 則留言
bottom of page